گلهای سوم من

این وب جهت اطلاع رسانی به شاگردان و اولیای گرامی می باشد و در آن نمونه سوالات و تجربیات شاگردان در کلاس به طور مستند نیز قرار داده میشود

گلهای سوم من

این وب جهت اطلاع رسانی به شاگردان و اولیای گرامی می باشد و در آن نمونه سوالات و تجربیات شاگردان در کلاس به طور مستند نیز قرار داده میشود

با سلام خدمت اولیای گرامی

لطفا برگه هارا پرینت گرفته و در پوشه کار فرزند خود قرار دهید



مرضیه زعیمی

نظرات  (۱۱)

با سلام
واقعا عالی بود
خدا خیرتان دهد
بسیار استفاده کردم متشکرم
فقط برای درس مطالعات برگه قرار ندادید 
اگر اضافه کنید خیلی خوبه
خیلی خوب بود ممنون سربرگ قرآن هم اگه بود عالی می شد
ممنون عالی بود
سلام. با اجازتون من کاربرگ هنر رو برای دانش آموزانم برداشتم. امیدوارم مشکلی نداشته باشید

خداخیرتون بده . عالی بودن. من استفاده کردم

خیلی خوب بود ممنون خدا خیرتون بده فقط اگه کار پوشه تفکر و پژوهش ششم رو داشت بهتر بود 

خیلی عالی بود

خیلی خیلی عالی عالی خیلی ممنون که از این ها میزارین دستتون درد نکنه خداخیرتون بده بیزحمت این هارو که میزارین میشه بعدش رنگ شده‌ی عکس هارا هم بزارین ممنون میشم 

عالی بود 

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی